شیفتگی درباره خدمات طراحی سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

موفقیت از آن کسانی است که ریسک می کنند رویا پرداز هستند ذهن ثروتمند دارند سرمایه گذاری می کنند دریافت مشاوره نمونه پروژه‌های طراحی سایت کلیه تعرفه‌ها و قیمت طراحی سایت درج شده در جداول زیر با احتساب هزینه دامنه و هاست محاسبه شده و کلیه امکانات درج شده در هر پکیج بصورت کامل بر روی سایت مورد نظر پیاده سازی می‌گردد تعرفه طراحی سایت اختصاصی

درنتیجه هر چه افزونه ها کاربردی تر ومهم تر باشند، قیمت طراحی سایت با وردپرس بیشتر می شود.

ما هم برای ساختن یک ناوبری مفید، استفاده از منوی همبرگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از این رو می‌توانید مجوزهای صادره برای رویا وردپرس را در پایین وب سایت مشاهده کرده و استعلام بگیرید.

شاید بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی به ایجاد یک سایت شخصی نیاز داشته باشند. با این که شبکه های اجتماعی و وبلاگ های شخصی رو به رشد بیشتری هستند اما به دلیل تفاوت هایی زیادی که با سایت ها دارند، همواره متقاضیان طراحی سایت شخصی نیز در حد بالایی قرار گرفته اند.

نظرات مشتريان برخی از نمونه کارها

نصب گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می‌دهد اطلاعات مربوط به بازدید سایت وردپرس را در داشبورد وردپرس ببینید، یعنی همزمان می‌توانید بفهمید چند نفر در حال بازدید سایتتان هستند، یا چه مدت روی سایتتان باقی مانده‌اند.

سخن پایانی: در حال حاضر با توجه با پیشرفت تکنولوژی نمی توان در فضای آنلاین فعال نبود. طراحی سایت و خدمات مربوط به آن، از جمله مواردی است که در هر حرفه ای به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

در نتیجه با این به روز رسانی‌ ها مشکلاتی که پیش از این وجود داشته اند برطرف می ‌شود. همچنین با اضافه شدن قابلیت های جدید همواره امکانات تازه ای در اختیار کاربران قرار می گیرد. و هزینه راه اندازی سایت نیز بالاتر می رود.

امروزه شرکت های بزرگ اینجا کلیک کنید و کوچک بنا به دلایل مختلفی اقدام به طراحی سایت شرکتی می کنند. از جمله دلایل می توان به معرفی محصولات و خدمات، افزایش بازار داخلی و خارجی،  ارائه رزومه کاری، برندسازی، برداشتن محدودیت های زمانی و مکانی، کاهش مخارج و هزینه ها، ورود به این سایت عرصه رقابت و غیره اشاره کرد.

امکان ساخت فرم چند مرحله‌ای توضیحات بیشتر امکان ساخت فرم‌ها با فیلد‌های شرطی (مثلا اگر شخصی گزینه مالی را انتخاب کرد، یک فیلد برایش باز شود و از شخص موبایلش را بگیرد و اگر همان شخص گزینه طراحی سایت را انتخاب کرد، فیلد دیگری نمایش داده شود و از شخص آدرس سایتش را بگیرد) امکان ساخت فرم‌های محاسباتی که با علائم «جمع، تفریق، ضرب، تقسیم» انجام می‌شوند امکان ارسال فرم‌های پر شده توسط ایمیل به کاربر و مدیر سایت امکان مشاهده، حذف فرم‌های ثبت شده در پنل مدیریت امکان گرفتن خروجی اکسل از فرم‌ها و پیام‌های ثبت‌شده امکان اتصال فرم‌ها به درگاه بانکی و پنل‌های پیامکی (در صورت درخواست و سفارش این قابلیت می‌توانیم روی سایت شما نصب و تنظیم کنیم) توجه: این قابلیت برای ایجاد فرم‌های تماس، استخدام و از این مدل‌ها است و نمی‌توانید با آن آزمون‌های آنلاین پیشرفته بسازید چون اساسا قابلیت ساخت آزمون نیست. اتصال به درگاه پرداخت بانکی و پنل پیامکی

همانطور که می دانید برای داشتن یک سایت باید مراحل مختلفی را به انجام رساند که در ادامه به آن ها بیشتر اشاره خواهیم کرد:

تصاویر نه تنها به وب سایتتان زیبایی می‌بخشند بلکه در سئو نیز اهمیت بالایی دارند.

این سایت وردپرس به روی یک وب سرور نصب می‌شود. شما می‌توانید خودتان تنظیمات وب سرور و نصب وردپرس را انجام دهید که اغلب کار پیچیده و پردردسری برایتان خواهد بود، به همین دلیل است که اغلب افراد ترجیح می‌دهند این کار توسط ارائه دهندگان خدمات هاستینگ و وب‌سایت انجام شود تا بی‌نقص بودن آن تضمین شود.

Report this wiki page